AKCIA
vyhody

Otázky a odpovede:

V tejto rubrike nájdete najčastejšie otázky z Vašej strany týkajúce sa akýchkoľvek tém v rámci nášho webu, značky Nanogen, produktov a akýchkoľvek užitočných rád a tipov.

 

Kto je výrobcom Nanogen produktov a kto stojí za ich výskumom a vývojom?

Výrobcom, vývojárom a výskumnou organizáciou je Pangaea Laboratories Ltd. so sídlom v UK.

Ako často mám Nanogen produkty používať?

Nanogen produkty sú šetrné a vhodné na každodenné použitie.

Čo je SLS a prečo ho v našich prípravkoch nenájdete?

Sodium Lauryl Sulphate (SLS) je povrchovo aktívna látka, ktorá má veľmi efektívne odmasťovacie účinky a taktiež vytvára bohatú penu. Avšak to môže podráždiť pokožku hlavy, najmä tú citlivú. Alternatívy sulfátov majú menšiu penivosť, ale aj menšiu odmasťovaciu resp. čistiacu schopnosť. My používame ALS, ktorý má všetky čistiace a peniace vlastnosti ako SLS, avšak bez zbytočného podráždenia pokožky a vlasov. ALS je väčšia molekula než SLS, čo znamená, že nie je schopná tak ľahko penetrovať do pokožky a tým je oveľa menej agresívna. Žiadny z Nanogen produktov neobsahuje SLS.

Koľko trvá doručenie mojej zásielky od chvíle objednania?

Podľa štatistík v priemere do dvoch pracovných dní na území SR od prijatia objednávky.

Čo mám robiť, ak mi príde balík poškodený alebo jeho obsah rozbitý – vytečený?

V prípade podozrenia, že obsah zásielky je poškodený, odporúčame zásielku nepreberať, resp.odmietnuť prevzatie. Ak je poškodenie obsahu zásielky zrejmé až po jej prevzatí a otvorení, dôrazne odporúčame zdokumentovať jej obsah, prípadne detaily poškodenia jednotlivých produktov. Následne nás kontaktujte telefonicky alebo emailom na [email protected] pre ďalšie inštrukcie. Priloženú fotodokumentáciu použijeme v rámci reklamácie služby zo strany prepravcu a vám zabezpečíme doručenie nového tovaru.

Presný postup ako nafotiť poškodenú zásielku najdete TU >>.

Ako postupovať pri reklamácii alebo výmene odtieňa?

1. Zásielku pošlite na adresu expedičného skladu:

Fulfillment by FHB – FHB Group, s.r.o
Logistické centrum – Vector park
Priemyselná 1637/3
900 21 Svätý Jur
SR

2. Do zásielky priložte potvrdenie o objednávke (z mailu) a dopíšte číslo Vášho bankového účtu.

3. Odporúčame z pošty uschovať podací hárok s číslom pre prípad, ak by nastal so zásielkou problém.

Peniaze refundujeme v lehote 30 dní od prijatia reklamácie. V prípade ak ide o výmenu odtieňa, prosím dopíšte odtieň, ktorý máme na výmenu zaslať obratom. Pre detailnejšie inštrukcie nás kontaktujte telefonicky 0915 818 896 alebo emailom na [email protected].