OVERENÝ ZÁKAZNÍCI HEURÉKA
AKCIA
Máš Otázku

0915 818 896 | po-pi 9:00 - 18:00

Otázky a odpovede

V tejto rubrike nájdete najčastejšie otázky z Vašej strany týkajúce sa akýchkoľvek tém v rámci nášho webu, značky Nanogen, produktov a akýchkoľvek užitočných rád a tipov.

Najčastejšie otázky:

 

Koľko trvá doručenie mojej zásielky od chvíle objednania?

Podľa štatistík v priemere 1,5 dňa na území SR od prijatia objednávky.

Kto je výrobcom Nanogen produktov a kto stojí za ich výskumom a vývojom?

Výrobcom, vývojárom a výskumnou organizáciou je Pangaea Laboratories Ltd. so sídlom v Londýne.

Ako často mám Nanogen produkty používať?

Nanogen prípravky sú účinné a zároveň maximálne šetrné a prispôsobené na každodenné použitie. Šampón a kondicionér zapadajú individuálne do akejkoľvek rutiny. Nanogen sérum pre najlepšie výsledky odporúčame používať každý deň. Nanogen masku je vhodné používať jeden krát za týždeň.

Čo mám robiť, ak mi príde balík poškodený alebo jeho obsah rozbitý – vytečený?

Ideálnym riešením je balík neprevziať a informovať nás emailom alebo telefonicky o tejto skutočnosti, aby sme situáciu vedeli s prepravcom komunikovať okamžite. V prípade ak zistíte poškodenie tovaru až po prevzatí a otvorení balíka, odporúčame poškodenie fotograficky zdokumentovať a poslať sťažnosť na info@nanogen.sk. Fotodokumentáciu použijeme v rámci reklamácie služby zo strany prepravcu a vám zabezpečíme doručenie nového tovaru.